Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) VIKA
Producent:GENERAL RICAMBI

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WW4036
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW4036
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1290
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WW4037
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW4037
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1226
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
474,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WW9015
dostępny
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW9015
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1270
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
1061,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WW4022
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW4022
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0111
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0111
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG
Cisnienie [bar]:  80
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0130
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0130
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  90
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SE9004
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SE9004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1230
Do 100 dni na zwrot
659,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze