Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.01 - 1985.07) VIKA
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530204
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
530204
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze