Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12)

Silnik ELRING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik BOSCH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BOSCH
Silnik GLYCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLYCO
Silnik FILTRON Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FILTRON
Silnik MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) AJUSA
Silnik KAMOKA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik VEMO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMO
Silnik BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CORTECO
Silnik ERA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ERA
Silnik EUROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GATES
Silnik GLASER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLASER
Silnik GOETZE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KING
Silnik MANN-FILTER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik NPS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) NPS
Silnik OPTIMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) REINZ
Silnik SKF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SKF
Silnik SWAG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) UFI
Silnik VEMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMA
Silnik WIX FILTERS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) WIX FILTERS

137 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
143004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
143004
Ilość zębów:  130
Średnica 2 [mm]:  277
Wysokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
O160L01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
O160L01
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 261 076
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 261 076
Do 100 dni na zwrot
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KG5386
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
KG5386
Średnica zewnętrzna [mm]:  27,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  22,00
Materiał:  Miedz
Grubość [mm]:  1,50
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8640 130850
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 130850
Szerokość [mm]:  13
Długość [mm]:  850
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Długość zewnętrzna [mm]:  865
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8640 100825
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 100825
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  825
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Długość zewnętrzna [mm]:  835
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8550 10044
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 10044
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE:  080714
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100046
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100046
Specyfikacja:  VW 501.01/505.00 (97
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00 (97)
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Olej:  Olej mineralny
Specyfikacja:  ACEA A3/B3
Zalecenie producenta oleju:  Allison C-4
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CG-4
Specyfikacja wg API:  SJ
Specyfikacja:  Volvo VDS
Specyfikacja:  API SJ/CG-4
Specyfikacja:  Mack EO/L
Specyfikacja:  MAN 271
Specyfikacja:  MB 228.1
Specyfikacja:  MTU type 2
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100093
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100093
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja:  API SN/CF
Pojemność [litr]:  0
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.3
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN0700
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN0710
Klasa lepkości wg SAE:  5W-50
Zalecenie producenta oleju:  VW 502.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100125
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100125
Olej:  Olej mineralny
Klasa lepkości wg SAE:  15W-40
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635763980
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635763980
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2300
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635764380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635764380
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.3
Zalecenie producenta oleju:  VW 502.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju:  PORSCHE A40
Zalecenie producenta oleju:  RN0710
Zalecenie producenta oleju:  RN0700
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-B-25
Zalecenie producenta oleju:  AAE Group B6
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2296
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1657850180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1657850180
Specyfikacja wg API:  SL
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja:  Stocked x9
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Do 100 dni na zwrot
CONTINENTAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
28.0002-2170.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL
Kod:
28.0002-2170.2
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61,0
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78,0
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Wysokość [mm]:  102,5
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,6
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 238AM
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 238AM
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4185
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4185
Wysokość [mm]:  98
Wymiar gwintu:  UNF 3/4"-16
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze