Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik K&N FILTERS do Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12)

Silnik ELRING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) ELRING
Silnik GLYCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GLYCO
Silnik GATES Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GATES
Silnik VAICO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) VAICO
Silnik AJUSA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) AJUSA
Silnik CONTITECH Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CONTITECH
Silnik SOFIMA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) SOFIMA
Silnik CASTROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CORTECO
Silnik DT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) DT
Silnik ELWIS ROYAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FLENNOR
Silnik GOETZE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) HART
Silnik JP GROUP Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KAMOKA
Silnik KING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) MOTUL
Silnik NPS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) NPS
Silnik OPTIBELT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) PURRO
Silnik RAVENOL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) RAVENOL
Silnik SWAG Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) UFI
Silnik VALVOLINE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) VALVOLINE
Producent:K&N FILTERS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K&N FILTERS
5.0 (7)
Kod produktu:
33-2546
niedostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
33-2546
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  338
Szerokość [mm]:  229
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Kształt:  Kwadratowy
Wysokość [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
454,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze