Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06)

Silnik ELRING Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FEBEST
Silnik EUROREPAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) EUROREPAR
Silnik REINZ Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) REINZ
Silnik BOSCH Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) BOSCH
Silnik FA1 Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FA1
Silnik GATES Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) GATES
Silnik AJUSA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) AJUSA
Silnik CORTECO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) CORTECO
Silnik FILTRON Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FILTRON
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAGNETI MARELLI
Silnik VAICO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) VAICO
Silnik DR.MOTOR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) DR.MOTOR
Silnik VEMO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) VEMO
Silnik AE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) AKRON-MALÒ
Silnik CHAMPION Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) CLEAN FILTER
Silnik COOPERS FIAAM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) DELPHI
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) EUROL
Silnik FAE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FLENNOR
Silnik FRAM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FRAM
Silnik GLASER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) GOETZE
Silnik HART Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) HART
Silnik HELLA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) HITACHI/HUCO
Silnik KAMOKA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAXGEAR
Silnik METELLI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) METELLI
Silnik METZGER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MEYLE
Silnik MOBILETRON Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MOBILETRON
Silnik NPS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) NPS
Silnik OEM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) PIERBURG
Silnik PURFLUX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) PURFLUX
Silnik QFIX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) RUVILLE
Silnik SASIC Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) SASIC
Silnik SOFIMA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) UFI
Silnik WIX FILTERS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OM 517
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OM 517
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  128,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  28
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  28
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AP 025
dostępny
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 025
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  323
Szerokość [mm]:  183
Wysokość [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze