Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ELRING
Silnik BOSCH Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAHLE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) MAHLE
Silnik AJUSA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) AJUSA
Silnik BGA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) BGA
Silnik COMLINE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) COMLINE
Silnik DT SPARE PARTS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ERA
Silnik ESEN SKV Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ESEN SKV
Silnik FILTRON Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) FILTRON
Silnik FLENNOR Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) FLENNOR
Silnik GATES Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) GATES
Silnik GLASER Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) GLASER
Silnik GOETZE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) GOETZE
Silnik HART Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) HART
Silnik HC-CARGO Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) HC-CARGO
Silnik HOFFER Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) HOFFER
Silnik INA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) INA
Silnik JP GROUP Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) JP GROUP
Silnik KAMOKA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) KNECHT
Silnik LUCAS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) MEAT & DORIA
Silnik NPS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) NPS
Silnik PAYEN Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) PZL FILTERS
Silnik ROULUNDS RUBBER Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ROULUNDS RUBBER
Silnik SIDAT Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) SIDAT
Silnik TRISCAN Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALEO Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) VALEO
Silnik VICTOR REINZ Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) WIX FILTERS
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7506923
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7506923
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Ciśnienie pracy [bar]:  3
Wydatek [l/h]:  195
Układ wtryskowy:  Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 769,00 zł
427,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze