Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ELRING
Silnik BOSCH Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAHLE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) MAHLE
Silnik AJUSA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) AJUSA
Silnik BGA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) BGA
Silnik COMLINE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) COMLINE
Silnik DT SPARE PARTS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ERA
Silnik ESEN SKV Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ESEN SKV
Silnik FILTRON Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) FILTRON
Silnik FLENNOR Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) FLENNOR
Silnik GATES Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) GATES
Silnik GLASER Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) GLASER
Silnik GOETZE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) GOETZE
Silnik HART Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) HART
Silnik HC-CARGO Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) HC-CARGO
Silnik HOFFER Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) HOFFER
Silnik INA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) INA
Silnik JP GROUP Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) JP GROUP
Silnik KAMOKA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) KNECHT
Silnik LUCAS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) MEAT & DORIA
Silnik NPS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) NPS
Silnik PAYEN Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) PZL FILTERS
Silnik ROULUNDS RUBBER Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) ROULUNDS RUBBER
Silnik SIDAT Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) SIDAT
Silnik TRISCAN Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALEO Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) VALEO
Silnik VICTOR REINZ Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Bmw M1 (E26) 3.5 coupe 278KM, 204kW, benzyna (1979.05 - 1983.05) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 54
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 54
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  93,4
Wysokość [mm]:  140,5
Gwintowana złączka:  1"-12UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Ciężar netto [g]:  534,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
082 22 00
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
082 22 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  68
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  2,2
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  2,5
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Wielkość płomienia [mm]:  8
Sworzeń o śr. [mm]:  22,0
Długość trzpienia [mm]:  71,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  93 V 55
Luz tłokowy [mm]:  0,05
Numer komponentu:  1. R1.5 IF Mo P
Numer komponentu:  2. NM 2 Mo
Ciężar netto [g]:  683,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1654,00 zł
973,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
082 22 02
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
082 22 02
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  68
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  2,2
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  2,5
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Wielkość płomienia [mm]:  8
Sworzeń o śr. [mm]:  22,0
Długość trzpienia [mm]:  71,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  93 V 55
Ciężar netto [g]:  683,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1654,00 zł
973,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
082 22 01
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
082 22 01
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  68
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  2,2
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  2,5
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Wielkość płomienia [mm]:  8
Sworzeń o śr. [mm]:  22,0
Długość trzpienia [mm]:  71,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  93 V 55
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  660,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1654,00 zł
973,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze