Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CASTROL do Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12)

Silnik ELRING Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FA1
Silnik AUTLOG Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AUTLOG
Silnik GATES Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) GATES
Silnik MOTUL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MOTUL
Silnik VAICO Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AJUSA
Silnik BOSCH Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BOSCH
Silnik CASTROL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ERA
Silnik EUROREPAR Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) EUROREPAR
Silnik HART Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MAXGEAR
Silnik MITSUBOSHI Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MOBILETRON
Silnik NTY Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 325KM, 239kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) WIX FILTERS
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469562
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469562
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta:  Jaguar Land Rover -
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API Diesel CF
Specyfikacja:  API Gasoline SN
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze