Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09)

Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) MAXGEAR
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) AJUSA
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) BOSCH
Silnik BREMI Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) BREMI
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) ELRING
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) EUROREPAR
Silnik GATES Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) GATES
Silnik HART Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) HART
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) HOFFER
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) KAVO PARTS
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) MEAT & DORIA
Silnik NPS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) NPS
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) TRISCAN
Silnik WALKER PRODUCTS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 coupe 247KM, 182kW, benzyna (1986.05 - 1989.09) WALKER PRODUCTS
Producent:HOFFER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7481000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481000
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Ilość przewodów:  1
Długość kabli:  230
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Dla numeru artykułu:  7481000
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7481015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481015
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość przewodów:  3
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Długość kabli:  320
Dla numeru artykułu:  7481015
Do 100 dni na zwrot
326,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7481015E
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481015E
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość przewodów:  3
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Długość kabli:  320
Jakosć:  EQUIVALENT
Dla numeru artykułu:  7481015E
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze