Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09)

Silnik CORTECO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CORTECO
Silnik INA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) INA
Silnik AE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AE
Silnik AJUSA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BOSCH Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CLEAN FILTER
Silnik CONTITECH Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CONTITECH
Silnik DAYCO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DENCKERMANN
Silnik DT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DT
Silnik EUROL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FAST
Silnik FILTRON Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FLENNOR
Silnik FRECCIA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FRECCIA
Silnik GATES Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GATES
Silnik GLASER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GOETZE
Silnik HART Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HART
Silnik HC-CARGO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IPD
Silnik IPSA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IPSA
Silnik KAMOKA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KAWE
Silnik KNECHT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAXGEAR
Silnik MISFAT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MISFAT
Silnik NPS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) NPS
Silnik OEM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) PAYEN
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SEIM
Silnik SKF Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SKF
Silnik SOFIMA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) UFI
Silnik VEMA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEMA
Silnik VEMO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) WIX FILTERS
Producent:PAYEN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
PA217
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
PA217
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  16,30
Średnica zewnętrzna [mm]:  22,0
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
JB833
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
JB833
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Kolektor dolotowy
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2)
Kod produktu:
NF812
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NF812
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  42
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827N LD
Kierunek obrotów:  Możliwe przy obrot. zgodnych i przeciwnych ze wsk. zeg.
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NF677
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NF677
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  10,00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  28,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  52,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  822N RD
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
DF490
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
DF490
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia trzonka zaworu
Do 100 dni na zwrot
295,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
GF492
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
GF492
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia trzonka zaworu
Do 100 dni na zwrot
506,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze