Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NTY do Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12)

Silnik ELRING Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) ELRING
Silnik FA1 Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) FA1
Silnik FEBEST Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) FEBEST
Silnik MAXGEAR Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) MAXGEAR
Silnik VICTOR REINZ Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) AJUSA
Silnik BREMI Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) BREMI
Silnik ESEN SKV Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) ESEN SKV
Silnik GLASER Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) GLASER
Silnik NTY Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) NTY
Silnik OEM Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) OEM
Silnik PAYEN Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) QUINTON HAZELL
Silnik VEMO Dodge DAKOTA Extended Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (1999.09 - 2004.12) VEMO
Producent:NTY

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RKP-CH-020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
RKP-CH-020
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  RKP-CH-020
Do 100 dni na zwrot
289,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPZ-CH-002
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
BPZ-CH-002
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Numer seryjny:  BPZ-CH-002
Parzyste numery artykułów:  BPZ-CH-003
Do 100 dni na zwrot
350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPZ-CH-003
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
BPZ-CH-003
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Numer seryjny:  BPZ-CH-003
Parzyste numery artykułów:  BPZ-CH-002
Do 100 dni na zwrot
350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BMO-CH-014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
BMO-CH-014
Jednostka:
szt
Materiał:  Blacha stalowa
Sekcja:  Część dolna
Numer seryjny:  BMO-CH-014
Do 100 dni na zwrot
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze