Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DYS do Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12)

Silnik BOSCH Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) BOSCH
Silnik ELRING Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ELRING
Silnik NTY Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) NTY
Silnik KAMOKA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KAMOKA
Silnik GSP Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GSP
Silnik KNECHT Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KNECHT
Silnik MAHLE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAXGEAR Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) AJUSA
Silnik COMLINE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) COMLINE
Silnik DYS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ERA
Silnik EUROREPAR Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) FEBEST
Silnik GATES Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GATES
Silnik GOETZE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GOETZE
Silnik HART Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) HART
Silnik HOFFER Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) HOFFER
Silnik JP GROUP Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KING
Silnik LUCAS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) LUCAS
Silnik MAPCO Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MEAT & DORIA
Silnik NPS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) NPS
Silnik OEM Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) OEM
Silnik OPTIMAL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) SIDAT
Silnik TRISCAN Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) TRISCAN
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71-03746
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
71-03746
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  1,365061
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze