Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NTY do Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12)

Silnik BOSCH Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) BOSCH
Silnik ELRING Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ELRING
Silnik NTY Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) NTY
Silnik KAMOKA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KAMOKA
Silnik GSP Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GSP
Silnik KNECHT Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KNECHT
Silnik MAHLE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAXGEAR Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) AJUSA
Silnik COMLINE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) COMLINE
Silnik DYS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ERA
Silnik EUROREPAR Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) FEBEST
Silnik GATES Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GATES
Silnik GOETZE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GOETZE
Silnik HART Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) HART
Silnik HOFFER Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) HOFFER
Silnik JP GROUP Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KING
Silnik LUCAS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) LUCAS
Silnik MAPCO Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MEAT & DORIA
Silnik NPS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) NPS
Silnik OEM Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) OEM
Silnik OPTIMAL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) SIDAT
Silnik TRISCAN Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) TRISCAN
Producent:NTY

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ESL-UV-001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ESL-UV-001
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda lambda
Tryb pracy:  Elektryczny
Numer seryjny:  ESL-UV-001
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ESL-UV-000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ESL-UV-000
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  112
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Lokalizacja w aucie:  Przed katalizatorem
Numer seryjny:  ESL-UV-000
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZPS-CH-001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ZPS-CH-001
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  1300
Numer seryjny:  ZPS-CH-001
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RRK-CH-000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
RRK-CH-000
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  240
Numer seryjny:  RRK-CH-000
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RNP-CH-009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
RNP-CH-009
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  1
Numer seryjny:  RNP-CH-009
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RNP-CH-006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
RNP-CH-006
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  600
Numer seryjny:  RNP-CH-006
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RNP-CH-010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
RNP-CH-010
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  650
Numer seryjny:  RNP-CH-010
Do 100 dni na zwrot
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze