Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BUGIAD do Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07)

Silnik FILTRON Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) MANN-FILTER
Silnik IPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) IPARTS
Silnik ELRING Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) ELRING
Silnik AJUSA Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) AJUSA
Silnik FRECCIA Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) FRECCIA
Silnik GLYCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) GLYCO
Silnik OEM Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) OEM
Silnik KOLBENSCHMIDT Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik PAYEN Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) PAYEN
Silnik THERMOTEC Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) THERMOTEC
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) BGA
Silnik BUGIAD Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) BUGIAD
Silnik COMLINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) COMLINE
Silnik ET ENGINETEAM Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) ET ENGINETEAM
Silnik FA1 Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) FA1
Silnik GOETZE ENGINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) GOETZE
Silnik IPSA Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) IPSA
Silnik JC PREMIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) JC PREMIUM
Silnik NÜRAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) NÜRAL
Silnik OPTIMA Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PZL SĘDZISZÓW Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik TRISCAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WIX FILTERS Fiat DUCATO Autobus (250_) 2.2 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) WIX FILTERS
Producent:BUGIAD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BUGIAD
0 (0)
Kod produktu:
88558
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUGIAD
Kod:
88558
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Chłodnica powietrza doładowującego
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Opcja wyposażenia:  Reparatursatz
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze