Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Silnik MASTER-SPORT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MASTER-SPORT
Silnik FILTRON Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BOSCH
Silnik FA1 Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ELRING
Silnik CORTECO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CORTECO
Silnik ERA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA
Silnik KNECHT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GATES
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PIERBURG
Silnik SWAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SWAG
Silnik AJUSA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BREDA LORETT
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DENCKERMANN
Silnik DT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DT
Silnik DYS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FLENNOR
Silnik FRAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FRAM
Silnik GLASER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IJS GROUP
Silnik INA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) INA
Silnik IPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPD
Silnik JP GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) K&N FILTERS
Silnik KING Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MISFAT
Silnik MOBILETRON Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NPS
Silnik NTY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NTY
Silnik NÜRAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) REINZ
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SIDAT-FISPA
Silnik SKV GERMANY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) UFI
Silnik VALEO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VALEO
Silnik VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMA
Silnik VEMO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMO
Silnik VEYANCE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) WIX FILTERS
Producent:VAICO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-0810
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0810
Jednostka:
szt
Materiał:  Poliamid 6.6
Grubość [mm]:  2
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Ciężar [kg]:  0,0001
Lokalizacja w aucie:  Miska olejowa
Wysokość opakowania [cm]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-0438
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0438
Jednostka:
szt
Powierzchnia:  Naoliwione
Ilość montowana w aucie:  1
Długość [mm]:  16,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  13
Długość gwintu [mm]:  16
Skok gwintu [mm]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,035
Szerokość opakowania [cm]:  2,1
Wysokość opakowania [cm]:  1,65
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V40-0080
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V40-0080
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wysokość [mm]:  79
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Ciężar [kg]:  0,359
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość opakowania [cm]:  8,8
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-0080
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0080
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  235
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Wysokość [mm]:  190
Sekcja:  Część dolna
Powierzchnia:  Pokryty proszkowo
Długość [mm]:  440
Materiał miski olejowej:  Blacha stalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uszczelki miski olejowej
Ciężar [kg]:  2,0202
Do 100 dni na zwrot
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-1073
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-1073
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]:  1,423
Szerokość opakowania [cm]:  18,2
Wysokość opakowania [cm]:  11,1
Do 100 dni na zwrot
1097,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze