Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NISSENS do Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie)

Silnik ELRING Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik SWAG Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) SWAG
Silnik HART Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) HART
Silnik GATES Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) GATES
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) DOKUJI
Silnik DYS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) DYS
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik GLASER Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) GLASER
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik NISSENS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) NRF
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) TRISCAN
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
90972
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
90972
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Materiał:  Aluminium
Głębokość sieci [mm]:  50
Szerokość sieci [mm]:  97
Długość sieci [mm]:  133
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
390,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze