Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NRF do Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie)

Silnik ELRING Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik SWAG Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) SWAG
Silnik GATES Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) GATES
Silnik COOPERS FIAAM Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DOKUJI Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) DOKUJI
Silnik DYS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) DYS
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) GLASER
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik NISSENS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) NRF
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.6 TI Kombi 105KM, 77kW, benzyna (2014.07 - obecnie) TRISCAN
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
31069
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
31069
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Grubość [mm]:  132
Szerokość [mm]:  95
Wysokość [mm]:  52
Ilość żeber:  16
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierścieniami uszczelniającymi
Do 100 dni na zwrot
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze