Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AKRON-MALÒ do Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VAICO
Silnik BLUE PRINT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FILTRON Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FILTRON
Silnik ALCO FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ET ENGINETEAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik K&N FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) KAWE
Silnik LIQUI MOLY Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) LUK
Silnik MAHLE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) NPS
Silnik NÜRAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AKRON-MALÒ

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1500705
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
1500705
Szerokość [mm]: 236,5
Długość [mm]: 299
Wysokość [mm]: 49,5
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120041
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
120041
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]: 22,5
Ciężar [kg]: 0,001
Średnica wewnętrzna [mm]: 12,8
Grubość [mm]: 3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze