Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03)

Silnik ELRING Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) ELRING
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) FA1
Silnik TOPRAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) TOPRAN
Silnik VICTOR REINZ Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) VICTOR REINZ
Silnik GATES Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) GATES
Silnik INA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) INA
Silnik AE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) AE
Silnik AJUSA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) AJUSA
Silnik BGA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) BGA
Silnik CORTECO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) EUROREPAR
Silnik FRECCIA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) FRECCIA
Silnik GLASER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) GLASER
Silnik GLYCO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) GLYCO
Silnik GOETZE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) GOETZE
Silnik HART Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) HART
Silnik HEPU Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) HEPU
Silnik IPD Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) IPD
Silnik IPSA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) IPSA
Silnik JPN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) JPN
Silnik KING Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) KING
Silnik LUCAS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik OEM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) OEM
Silnik OPTIBELT Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) OPTIBELT
Silnik PAYEN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) SEIM
Silnik SKF Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) SKF
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) TRISCAN
Silnik VEMO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) VEMO
Producent:AE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V90178
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V90178
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  111,25
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  42,10
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,050
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96003
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  60,30
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,08
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,75
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96004
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  60,30
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,06
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,75
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V35122
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V35122
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  111,25
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Średnica zaworu [mm]:  36,190
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze