Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05)

Silnik BOSCH Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BOSCH
Silnik AUTLOG Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) AUTLOG
Silnik ESEN SKV Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) ESEN SKV
Silnik MOTUL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MOTUL
Silnik VAICO Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) VAICO
Silnik BGA Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BGA
Silnik BLUE PRINT Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BLUE PRINT
Silnik BREMI Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BREMI
Silnik BTA Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BTA
Silnik CAFFARO Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) CAFFARO
Silnik CASTROL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) CASTROL
Silnik DR!VE+ Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) DR!VE+
Silnik ELRING Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) ELRING
Silnik ERA Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) ERA
Silnik EUROL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) EUROREPAR
Silnik FAE Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) FEBI BILSTEIN
Silnik HOFFER Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) HOFFER
Silnik LIQUI MOLY Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) LIQUI MOLY
Silnik MAPCO Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MAPCO
Silnik MAXGEAR Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MOBILETRON
Silnik NPS Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) NPS
Silnik OPTIBELT Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) OPTIMAL
Silnik RAVENOL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) SIDAT
Silnik VALVOLINE Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) WALKER PRODUCTS
Producent:DR!VE+

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.091
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.091
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Klasa lepkości SAE:  5W-30
Specyfikacja:  API SL/CF
Specyfikacja:  ACEA A5/B5, C2
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Do 100 dni na zwrot
342,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.105
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Klasa lepkości SAE:  5W-30
Specyfikacja:  API SM/CF
Specyfikacja:  GM Dexos 2
Specyfikacja:  ACEA A3/B4 + C3
Specyfikacja:  VW 502.00/505.00 + 5
Specyfikacja:  BMW LL-01 + LL-04; F
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M2C-917A
Do 100 dni na zwrot
360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze