Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12)

Silnik ELRING Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ELRING
Silnik FA1 Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) FA1
Silnik AJUSA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BLUE PRINT
Silnik FEBEST Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) FEBEST
Silnik GATES Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) GATES
Silnik OEM Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) OEM
Silnik ACKOJA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ACKOJA
Silnik BOSCH Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BOSCH
Silnik ELWIS ROYAL Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ERISTIC
Silnik GOETZE Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) GOETZE
Silnik HART Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) HART
Silnik JP GROUP Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) JP GROUP
Silnik KOYO Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) KOYO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik PAYEN Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) TRISCAN
Silnik VAICO Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VAICO
Silnik VEMA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VEMA
Producent:ELRING

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
243.600
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
243.600
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Materiał:  Aluminium
Kształt:  Kształt A
DIN / ISO:  7603
Do 100 dni na zwrot
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
523.480
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
523.480
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Wymiar gwintu:  M14x1,5x15
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  17 mm
Rozmiar klucza:  17
Alternatywny zestaw naprawczy:  523.500
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
293.946
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
293.946
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Wysokość [mm]:  8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Bez uszczelki przeciwpyłowej
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
523.500
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
523.500
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Wymiar gwintu:  M14x1,5x15
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  17 mm
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
590.797
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
590.797
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  80
Średnica zewnętrzna [mm]:  98
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A/BS
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
828.319
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
828.319
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
464.580
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
464.580
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  41
Średnica zewnętrzna [mm]:  56
Wysokość [mm]:  8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze