Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12)

Silnik ELRING Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ELRING
Silnik FA1 Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) FA1
Silnik AJUSA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BLUE PRINT
Silnik FEBEST Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) FEBEST
Silnik GATES Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) GATES
Silnik OEM Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) OEM
Silnik ACKOJA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ACKOJA
Silnik BOSCH Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BOSCH
Silnik ELWIS ROYAL Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ERISTIC
Silnik GOETZE Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) GOETZE
Silnik HART Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) HART
Silnik JP GROUP Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) JP GROUP
Silnik KOYO Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) KOYO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik PAYEN Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) TRISCAN
Silnik VAICO Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VAICO
Silnik VEMA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4, HS) sedan 177KM, 130kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VEMA
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD372536
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
MD372536
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Wysokość [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze