Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik ALCO FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DRIVE +
Silnik EUROL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) EUROL
Silnik FILTRON Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FILTRON
Silnik KAVO PARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik RAVENOL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) WIX FILTERS
Silnik YAMATO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) YAMATO

61 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (4)
Kod produktu:
33 10 4230
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4230
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA C5/C6
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  API SN PLUS
Specyfikacja:  API SN PLUS RC
Specyfikacja:  API SP RC
Specyfikacja:  BMW LONGLIFE-17 FE+
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-12145
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GSX
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C947-A
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C947-B1
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C962-A1
Specyfikacja:  ILSAC GF-5
Specyfikacja:  ILSAC GF-6A
Specyfikacja:  STJLR.51.5122
Specyfikacja:  MB 229.72
Specyfikacja:  Opel OV 040 1547
Specyfikacja:  Volvo VCC RBS0-2AE
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Ciężar [kg]:  3,578
Specyfikacja:  VOLVO VCC RBS0-2AE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze