Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie)

Silnik SKF Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) SKF
Silnik CALORSTAT BY VERNET Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik FACET Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) FACET
Silnik EPS Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) EPS
Silnik AJUSA Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) CASTROL
Silnik DAYCO Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) DAYCO
Silnik ELRING Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) ELRING
Silnik EUROL Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) EUROL
Silnik GOETZE ENGINE Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik K&N FILTERS Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KW Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MOTUL Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) NPS
Silnik NRF Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) NRF
Silnik OEM Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) OEM
Silnik RAVENOL Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik VAICO Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD pick-up 264KM, 194kW, olej napędowy (2021.04 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24-0190
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
24-0190
Jednostka:
szt
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  24,2
Ilość biegunów:  3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Kolor obudowy:  Antracytowy
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze