Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ACKOJA do Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie)

Silnik MOTUL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MOTUL
Silnik CASTROL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik FEBI BILSTEIN Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SWAG
Silnik RAVENOL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik FEBEST Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBEST
Silnik ACKOJA Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) ACKOJA
Silnik BLUE PRINT Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik ELRING Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EPS
Silnik FACET Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FACET
Silnik AJUSA Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AMC FILTER Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BGA
Silnik BOSCH Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BOSCH
Silnik COOPERSFIAAM Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EUROL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JPN Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) NRF
Silnik OEM Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) OEM
Silnik OYODO Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) OYODO
Silnik PURFLUX Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik QFIX Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) QFIX
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:ACKOJA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-0068
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-0068
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Grubość [mm]:  2
Materiał:  Aluminium
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Wysokość opakowania [cm]:  0,2
Głębokość opakowania [cm]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-2804
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-2804
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Wysokość opakowania [cm]:  0,22
Głębokość opakowania [cm]:  1,9
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A52-2805
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A52-2805
Jednostka:
szt
Sekcja:  Część dolna
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubą spustową oleju
Powierzchnia:  Pokryty proszkowo
Materiał miski olejowej:  Blacha stalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uszczelki miski olejowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
404,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze