Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie)

Silnik MOTUL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MOTUL
Silnik LIQUI MOLY Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik FEBI BILSTEIN Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBEST
Silnik ACKOJA Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) ACKOJA
Silnik BLUE PRINT Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik ELRING Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EPS
Silnik FACET Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FACET
Silnik AJUSA Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AMC FILTER Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BGA
Silnik BOSCH Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DELPHI
Silnik EUROL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JPN Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) NRF
Silnik OYODO Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) OYODO
Silnik PURFLUX Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik QFIX Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) QFIX
Silnik RAVENOL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FEBI BILSTEIN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32456
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32456
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  22,0
Kolor:  Srebrny
Materiał:  Aluminium
Ciężar [kg]:  0,001
Dla numeru OE:  94109-14000
Do 100 dni na zwrot
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101150
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101150
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,992
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101151
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101151
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  3,64
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101152
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101152
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  4,52
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101153
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101153
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  55,5
Do 100 dni na zwrot
984,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101154
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101154
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  200
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  188,0
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
2830,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze