Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Silnik CASTROL Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) CASTROL
Silnik MOTUL Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOTUL
Silnik ELRING Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SWAG
Silnik RAVENOL Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik BLUE PRINT Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBEST Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FEBEST
Silnik JPN Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) JPN
Silnik VAICO Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VAICO
Silnik HENGST FILTER Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BREMI Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DELPHI Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FACET
Silnik HART Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HART
Silnik KAVO PARTS Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PAYEN Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik COMLINE Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DOKUJI Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GOETZE
Silnik HELLA Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HELLA
Silnik INA Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) INA
Silnik IPD Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAWE
Silnik KW Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KW
Silnik METZGER Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NPS
Silnik NTY Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NTY
Silnik OEM Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) PURRO
Silnik SCT - MANNOL Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SKF
Silnik STONE-JAPAN Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Lexus LS (_F5_) 350 (GSF50) sedan 315KM, 232kW, benzyna (2017.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:FEBI BILSTEIN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30263
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30263
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,001
Grubość [mm]:  1,6
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,3
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
30262
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30262
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  20,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22,0
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,25
Długość gwintu [mm]:  11
Jakosć/Klasa:  8.8
Rozmiar klucza:  14
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Kolor:  Srebrny
Materiał:  Stal
Powierzchnia:  Ocynkowany
Długożć żruby pod główką [mm]:  11
Ciężar [kg]:  0,02
Dla numeru OE:  90341-12012
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
48878
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
48878
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M12 x 1,25
Długość gwintu [mm]:  11
Jakosć/Klasa:  8.8
Rozmiar klucza:  14
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Kolor:  Srebrny
Materiał:  Stal
Powierzchnia:  Ocynkowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Dla numeru OE:  90341-12012
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
184180
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
184180
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  67
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Ciężar [kg]:  0,030
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze