Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ACKOJA do Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10)

Silnik ELRING Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ELRING
Silnik KNECHT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KNECHT
Silnik FA1 Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FA1
Silnik BLUE PRINT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBI BILSTEIN
Silnik DT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DT
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PURFLUX
Silnik AJUSA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AJUSA
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAGNETI MARELLI
Silnik FEBEST Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBEST
Silnik KAMOKA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KAMOKA
Silnik REINZ Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) REINZ
Silnik BOSCH Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BOSCH
Silnik DENSO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DENSO
Silnik MEAT & DORIA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MEAT & DORIA
Silnik PURRO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PURRO
Silnik VAICO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) VAICO
Silnik GATES Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GATES
Silnik HART Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HART
Silnik ACKOJA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) COMLINE
Silnik CONTITECH Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CONTITECH
Silnik COOPERS FIAAM Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CORTECO
Silnik DOKUJI Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DOKUJI
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FRAM
Silnik GLASER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GLASER
Silnik GLYCO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GLYCO
Silnik GMB Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GMB
Silnik GOETZE Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GOETZE
Silnik HENGST FILTER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HEPU
Silnik HOFFER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IJS GROUP
Silnik INA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) INA
Silnik IPD Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPD
Silnik IPSA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JAPKO
Silnik JPN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JPN
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KAVO PARTS
Silnik KOYO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KOYO
Silnik KWP Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KWP
Silnik LUCAS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) LUCAS
Silnik MAPCO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAXGEAR
Silnik MISFAT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MISFAT
Silnik NIPPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NPS
Silnik OEM Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SIDAT
Silnik SNR Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SNR
Silnik SOG Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRISCAN
Producent:ACKOJA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A52-0415
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A52-0415
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  249
Szerokość [mm]:  169
Wysokość [mm]:  38
Wysokość [mm]:  40
Długość [mm]:  249,5
Szerokość [mm]:  169,5
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze