Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GLASER do Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie)

Silnik MOTUL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOTUL
Silnik CASTROL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik RAVENOL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik ELRING Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAHLE
Silnik HELLA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BTA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DELPHI
Silnik PAYEN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik TOPRAN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik CAFFARO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:GLASER

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLASER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
70-31414-10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
70-31414-10
Jednostka:
szt
Materiał:  Silikon
Cecha chemiczna:  Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Kolor:  Antracytowy
Pojemność [ml]:  70
Wersja:  Dichtmasse
Zakres temperatury do [°C]:  300
Rodzaj połączenia:  Tubka
Tylko w połączeniu z:  70-31415-00
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D90467-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
D90467-00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z:  14-12813-01
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
X90662-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X90662-01
Materiał:  Metal
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H85078-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H85078-00
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,2
Średnica [mm]:  83,3
Tylko w połączeniu z:  14-12813-02
Do 100 dni na zwrot
GLASER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
X90775-01
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X90775-01
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Grubość [mm]:  8,7
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V90768-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
V90768-00
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P93929-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P93929-01
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  55
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B93325-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
B93325-00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez zintegrowanego pierżcienia uszczelniającego - simmerring
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uszczelki miski olejowej
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P93913-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P93913-01
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj uszczelnienia:  Uszelka gumowo-metalowa
Średnica wewnętrzna [mm]:  69
Średnica zewnętrzna [mm]:  89
Średnica wewnętrzna [mm]:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  114
Wysokość [mm]:  9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ESS
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T84987-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
T84987-01
Materiał:  Stal
Wymiar gwintu:  M12
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Długość [mm]:  215
Skok gwintu [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze