Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie)

Silnik REINZ Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik ELRING Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) ELRING
Silnik HELLA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) VAICO
Silnik SWAG Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BTA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BTA
Silnik CLEAN FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik DELPHI Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) INA
Silnik TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) TOPRAN
Silnik AE Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AE
Silnik AISIN Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AISIN
Silnik AJUSA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) OEM
Silnik OYODO Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) OYODO
Silnik PAYEN Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) SKF
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) 300 de 4-matic (253.911) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
4.8 (4)
Kod produktu:
F123701
dostępny
4.8 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F123701
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  201
Średnica zewnętrzna [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
5.0 (5)
Kod produktu:
F243801
dostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F243801
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr powietrza
Długość 1 [mm]:  409
Szerokość 1 [mm]:  202
Wysokość [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
-56%
21,59 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze