Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GK do Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie)

Silnik KNECHT Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HELLA Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) HELLA
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik EPS Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) GK
Silnik GSP Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MISFAT Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PIERBURG Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) PURRO
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik VEMO Mercedes-benz GLC (X253) F-CELL 4-matic (253.992, 253.993) SUV 211KM, 155kW, Wodór (2020.04 - obecnie) VEMO
Producent:GK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998332
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998332
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Dla numeru OE:  A 000 500 42 00
Do 100 dni na zwrot
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998338
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998338
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  A 000 500 26 86
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze