Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12)

Silnik PZL SĘDZISZÓW Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) PZL SĘDZISZÓW
Silnik FILTRON Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) FILTRON
Silnik KNECHT Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik VALEO Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) VALEO
Silnik CHAMPION Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) CHAMPION
Silnik IPARTS Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) IPARTS
Silnik MANN-FILTER Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MULLER FILTER
Silnik ACKOJA Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) ACKOJA
Silnik AE Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) AE
Silnik AJUSA Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) BORG & BECK
Silnik BOSCH Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) BOSCH
Silnik CLEAN FILTER Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) COMLINE
Silnik CONTITECH Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) DRIVE +
Silnik DT Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) DT
Silnik EUROREPAR Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) EUROREPAR
Silnik FAE Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) FLENNOR
Silnik FRAM Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) FRAM
Silnik GATES Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) GATES
Silnik GLYCO Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) GLYCO
Silnik HART Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) HART
Silnik HC-CARGO Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) HOFFER
Silnik INA Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) INA
Silnik JP GROUP Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) K&N FILTERS
Silnik LIQUI MOLY Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) METELLI
Silnik MISFAT Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MISFAT
Silnik NPS Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) NPS
Silnik OPTIBELT Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) PURFLUX
Silnik PURRO Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) SIDAT-FISPA
Silnik SOFIMA Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) UFI
Silnik VAICO Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) VAICO
Silnik VEMO Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) VEMO
Silnik VEYANCE Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) WIX FILTERS
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.5 (2)
Kod produktu:
15030307B
dostępny
4.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
15030307B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  82,55
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  98,42
Wysokość 1 [mm]:  11,7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze