Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) GATES
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) BLUE PRINT
Silnik HART Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) HART
Silnik AJUSA Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) AJUSA
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) AMC FILTER
Silnik AMC Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) AMC
Silnik BOSCH Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) BOSCH
Silnik CHAMPION Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) COMLINE
Silnik DR!VE+ Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) DR!VE+
Silnik ERISTIC Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) ERISTIC
Silnik EUROL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) EUROL
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) GOETZE
Silnik INA Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) INA
Silnik JP GROUP Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) KNECHT
Silnik LUCAS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) LUCAS
Silnik MAHLE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) NPS
Silnik PAYEN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) TRISCAN
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100032
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100032
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00 (97)
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  SJ
Specyfikacja wg ACEA:  A2/B2
Specyfikacja wg ACEA:  E2
Zalecenie producenta oleju:  Allison C-4
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CG-4
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  Mack EO/L
Zalecenie producenta oleju:  MAN 271
Zalecenie producenta oleju:  MB 228.1
Zalecenie producenta oleju:  MTU type 2
Klasa lepkości wg SAE:  10W-30
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VDS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze