Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik INA do Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10)

Silnik GATES Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) GATES
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) BLUE PRINT
Silnik HART Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) HART
Silnik AJUSA Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) AJUSA
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) AMC FILTER
Silnik AMC Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) AMC
Silnik BOSCH Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) BOSCH
Silnik CHAMPION Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) COMLINE
Silnik DR!VE+ Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) DR!VE+
Silnik ERISTIC Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) ERISTIC
Silnik EUROL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) EUROL
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) GOETZE
Silnik INA Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) INA
Silnik JP GROUP Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) KNECHT
Silnik LUCAS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) LUCAS
Silnik MAHLE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) NPS
Silnik PAYEN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 80KM, 59kW, olej napędowy (1989.03 - 1993.10) TRISCAN
Producent:INA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
INA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FB 13X1275
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
FB 13X1275
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  13
Długość [mm]:  1275
Do 100 dni na zwrot
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
INA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FB 13X1200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
FB 13X1200
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  13
Długość [mm]:  1200
Do 100 dni na zwrot
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze