Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) ELRING
Silnik FA1 Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) FA1
Silnik AJUSA Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) AJUSA
Silnik BOSCH Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) BOSCH
Silnik GATES Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) GATES
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik AE Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) AE
Silnik AISIN Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) AISIN
Silnik AMC FILTER Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) AMC FILTER
Silnik CORTECO Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) ERISTIC
Silnik FRECCIA Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) FRECCIA
Silnik HART Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) HART
Silnik IPARTS Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) IPARTS
Silnik IPSA Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) IPSA
Silnik JP GROUP Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) JP GROUP
Silnik KNECHT Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) KNECHT
Silnik MAHLE Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) MAHLE
Silnik MAXGEAR Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) NPS
Silnik PAYEN Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) PAYEN
Silnik TRISCAN Nissan VANETTE Skrzynia (C120) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1987.06) TRISCAN
Producent:AE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96028
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96028
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 45,00
Średnica wewnętrzna [mm]: 5,99
Średnica zewnętrzna [mm]: 10,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95188
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95188
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 95,75
Materiał: Bimetal
Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]: 24,50
Średnica trzonka zaworu [mm]: 5,915
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Materiał trzonka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FOL219
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL219
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FOL218
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL218
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
FOL262
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL262
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Lokalizacja w aucie: Wlot
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95187
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95187
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 95,70
Materiał: Stal chromowo-krzemowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]: 28,50
Średnica trzonka zaworu [mm]: 5,95
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze