Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie)

Silnik ELRING Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FILTRON
Silnik JC PREMIUM Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik PAYEN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAICO
Silnik AE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SWAG Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EUROL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100036
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100036
Specyfikacja:  OV0401547
Specyfikacja:  STJLR.51.5122
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Specyfikacja:  ACEA C6
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C962-A1
Specyfikacja:  API SN+/RC
Specyfikacja wg API:  SP
Specyfikacja:  API SP/RC
Zalecenie producenta oleju:  BMW Longlife 14FE+
Dopuszczenie przez producenta:  BMW Longlife 17FE+
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler MS-12145
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-GSX
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C947-B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.71
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.72
Dopuszczenie przez producenta:  Opel OV0401547
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Dopuszczenie przez producenta:  STJLR 03-5006-16
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100165
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100165
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze