Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07)

Silnik ELRING Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) ELRING
Silnik SASIC Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) SASIC
Silnik FA1 Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) GATES
Silnik BOSCH Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) BOSCH
Silnik FAST Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) FAST
Silnik HART Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) HART
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) MAXGEAR
Silnik SWAG Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) BLUE PRINT
Silnik COMLINE Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) COMLINE
Silnik CORTECO Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) CORTECO
Silnik DYS Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) DYS
Silnik EUROL Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) EUROL
Silnik FAST GENUINE Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) FEBEST
Silnik HENGST FILTER Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) HENGST FILTER
Silnik JP GROUP Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) JP GROUP
Silnik KAMOKA Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) KAMOKA
Silnik KAWE Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) KAWE
Silnik KNECHT Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) KNECHT
Silnik MAHLE Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) MAHLE
Silnik MAPCO Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NTY Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) NTY
Silnik OEM Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) OPTIMAL
Silnik SEIM Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) SEIM
Silnik TRISCAN Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 205 I (741A/C) 1.4 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.02 - 1987.07) VEMO
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 638
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 638
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  913
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 986 502
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 986 502
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 250
niedostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 250
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  90
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF-2B
Średnica zewnętrzna [mm]:  86,7
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  79
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 003 046
niedostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 003 046
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Długość całkowita [mm]:  440
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  100000
Do 100 dni na zwrot
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze