Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAST do Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik SASIC Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SASIC
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik FAST Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik CONTITECH Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTITECH
Silnik DYS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik GLYCO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik BGA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik COMLINE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERS FIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NTY
Silnik OEM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SKF Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SNR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) UFI
Silnik VEMA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:FAST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT38032
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT38032
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT94716
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT94716
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze