Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) REINZ
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VALEO
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik SKV GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SKV GERMANY
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ERA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AMC
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BTA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DELPHI
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HELLA
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NE
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SNR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WALKER PRODUCTS
Producent:PURFLUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
LS867B
dostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
LS867B
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Wysokość [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PURFLUX
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
A1342
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
A1342
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  325
Szerokość [mm]:  155
Wysokość [mm]:  55
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze