Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GK do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12)

Silnik FILTRON Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) VICTOR REINZ
Silnik SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SWAG
Silnik FA1 Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) AJUSA
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CORTECO
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MANN-FILTER
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) PURRO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BLUE PRINT
Silnik FRECCIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FRECCIA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MAGNETI MARELLI
Silnik GLYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GLYCO
Silnik GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GSP
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HELLA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MAXGEAR
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) OPTIMA
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SCT - MANNOL
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SKF
Silnik AE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) AE
Silnik AMC Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) AMC
Silnik BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) DAYCO
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) DR!VE+
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ERA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FRAM
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GATES
Silnik GK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) IPSA
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) KAVO PARTS
Silnik KING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) KING
Silnik KWP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) KWP
Silnik MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) METZGER
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MOTORAD
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Silnik SNR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) UFI
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) WIX FILTERS
Producent:GK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
K986871A
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
K986871A
Liczba pasków:  1
Szerokość [mm]:  17
Ilość zębów:  114
Z rolkami:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze