Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12)

Silnik VICTOR REINZ Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) AJUSA
Silnik ELRING Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) ELRING
Silnik FA1 Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) FA1
Silnik CONTINENTAL CTAM Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik GATES Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) GATES
Silnik PAYEN Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) PAYEN
Silnik VAICO Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) VAICO
Silnik BTA Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) BTA
Silnik CORTECO Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik GLASER Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) GLASER
Silnik HART Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) HOFFER
Silnik INA Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) INA
Silnik IPD Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) IPD
Silnik JP GROUP Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) KAMOKA
Silnik MAGNETI MARELLI Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) MEAT & DORIA
Silnik NPS Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) NPS
Silnik NTY Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) NTY
Silnik OPTIMAL Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) SIDAT
Silnik TRISCAN Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Saab 9-4X 3.0 XWD SUV 269KM, 198kW, benzyna (2011.02 - 2011.12) VEMO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
917 750
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
917 750
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  2413
Szerokość [mm]:  21,4
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze