Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09)

Silnik VALEO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) VALEO
Silnik KAMOKA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) KAMOKA
Silnik BOSCH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) BOSCH
Silnik MAHLE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MAHLE
Silnik K&N FILTERS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) K&N FILTERS
Silnik ELRING Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) ELRING
Silnik CORTECO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) CORTECO
Silnik AJUSA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) AJUSA
Silnik GATES Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) GATES
Silnik KNECHT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) KNECHT
Silnik VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) VAICO
Silnik DAYCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) DAYCO
Silnik MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MOTUL
Silnik AKRON-MALÒ Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) BGA
Silnik BORG & BECK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) BORG & BECK
Silnik CASTROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) CASTROL
Silnik CHAMPION Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) CHAMPION
Silnik COMLINE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) COMLINE
Silnik ELWIS ROYAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) ENERGY
Silnik ESEN SKV Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) ESEN SKV
Silnik EUROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) GLASER
Silnik GLYCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) GLYCO
Silnik GOETZE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) GOETZE
Silnik HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) HART
Silnik LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LUCAS
Silnik MAPCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) METZGER
Silnik NPS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) NPS
Silnik OCAP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) OCAP
Silnik PAYEN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SKF Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SKF
Silnik SNR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SNR
Silnik SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SWAG
Silnik TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) VALVOLINE
Silnik VEMO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) VICTOR REINZ
Silnik WALKER PRODUCTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) WALKER PRODUCTS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 981
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 981
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  93,5
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  287,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 249
niedostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 249
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  150
Średnica zewnętrzna [mm]:  152,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica 4 [mm]:  103,5
Średnica 3 [mm]:  88,0
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  15,20
Wysokość opakowania [cm]:  15,50
Ciężar netto [g]:  300,0
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze