Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALEO
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Silnik PURRO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik VIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VIKA
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DOLZ
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUK
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BORSEHUNG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BTA
Silnik CAFFARO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EPS
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FACET
Silnik FAE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) INA
Silnik IPD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KLOKKERHOLM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SASIC
Silnik SNR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N90288901
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
N90288901
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,033
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Długość [mm]: 23,8
Średnica wewnętrzna [mm]: 14,4
Średnica zewnętrzna [mm]: 20,0
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Jakosć/Klasa: 5.8
Rozmiar klucza: 19
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Materiał: Stal
Długożć żruby pod główką [mm]: 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
04E115561H
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
04E115561H
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 79
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF-1B
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 63
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze