Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMA do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) REINZ
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik CONTITECH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTITECH
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALEO
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Silnik PURRO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUK
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BTA
Silnik CAFFARO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EPS
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FACET
Silnik FAE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) INA
Silnik IPD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KLOKKERHOLM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SASIC
Silnik SNR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VEMA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0)
Kod produktu:
309019
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
309019
Gwint zewn. 1 [mm]:  M 14X1,5
Ilość otworów:  19
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0)
Kod produktu:
387
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
387
Wysokość [mm]:  23
Szerokość [mm]:  19
Masa [g]:  30
Gwint zewn. 2 [mm]:  M 14X1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Ilość otworów:  19
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0)
Kod produktu:
VE53156
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
VE53156
Masa [g]:  600
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze