Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) REINZ
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik PURRO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTITECH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik INA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Silnik LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUK
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik FAE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAE
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik KWP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 977/1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 977/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  80
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciężar netto [g]:  294,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  8,05
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 4398/1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 4398/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  276
Ciężar netto [g]:  240,0
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
028 RS 10131 0N0
dostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
028 RS 10131 0N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  74,50
Numer komponentu:  1. R 1,20 PVD
Numer komponentu:  2. M 1,20 CrPC
Numer komponentu:  3. 3S 2,00 N
Ciężar netto [g]:  38,0
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
028 RS 10131 0N1
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
028 RS 10131 0N1
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CLC 140 000S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CLC 140 000S
Jednostka:
szt
Szerokość opakowania [cm]:  11,60
Długożć opakowania [cm]:  14,4
Wysokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
588,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 30 000P
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CIR 30 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  615
Szerokość sieci [mm]:  406
Głębokość sieci [mm]:  26
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Producent:  MAHLE
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
Strefy klimatyczne:  Dla tropikalnej strefy klimatycznej
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Wylot - sr. [mm]:  22
Dolot - sr. [mm]:  22
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Wysokość opakowania [cm]:  11,70
Ciężar netto [g]:  2660,0
Długożć opakowania [cm]:  85,0
Do 100 dni na zwrot
785,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
028 PI 00167 000
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
028 PI 00167 000
Numer komponentu:  2. M 1.20 CrPC
Numer komponentu:  1. R 1.20 PVD
Numer produkcyjny:  74 L 114
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  5
Sworzeń o śr. [mm]:  19
Długość trzpienia [mm]:  50
Wielkość kompresji [mm]:  30,84
Długość [mm]:  48,8
Średnica cylindra [mm]:  74,51
Numer komponentu:  3. 3S 2.00 N
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
028 PI 00167 002
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
028 PI 00167 002
Średnica cylindra [mm]:  75,01
Numer komponentu:  2. M 1.20 CrPC
Numer produkcyjny:  74 L 114
Numer komponentu:  3. 3S 2.00 N
Numer komponentu:  1. R 1.20 PVD
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  5
Sworzeń o śr. [mm]:  19
Długość trzpienia [mm]:  50
Wielkość kompresji [mm]:  30,84
Długość [mm]:  48,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze