Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie)

Silnik ELRING Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AJUSA
Silnik VAICO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VAICO
Silnik CORTECO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik PAYEN Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PAYEN
Silnik BGA Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BGA
Silnik CASTROL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CASTROL
Silnik DT SPARE PARTS Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FA1
Silnik GLYCO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HC-CARGO
Silnik LIQUI MOLY Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NPS
Silnik OEM Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) OEM
Silnik RAVENOL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SIDAT Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SIDAT
Silnik TRISCAN Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VALVOLINE

99 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P003758
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P003758
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF)
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Dopuszczenie przez producenta:  VW 504 00
Dopuszczenie przez producenta:  VW 507 00
Zalecenie producenta oleju:  BMW Longlife-04
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.51
Zalecenie producenta oleju:  Porsche C30
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0256058
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
0256058
Ilość montowana w aucie:  1
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9156017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
9156017
Ilość montowana w aucie:  2
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1656050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
1656050
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  6mm / 8,8mm
Wysokość [mm]:  9,3
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,2
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7715476
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
7715476
Ilość montowana w aucie:  1
Kształt:  Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0456
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0456
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Pojemność [litr]:  5
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Długość [mm]:  300
Wysokość [mm]:  230
Szerokość [mm]:  115,0
Ciężar [kg]:  4,492
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  SN
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8550 29029
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 29029
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  85
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  105
Wysokość 1 [mm]:  12
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tuleją montażową
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17721
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17721
Specyfikacja:  C3
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Dopuszczenie przez producenta:  LL-04
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze