Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie)

Silnik ELRING Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AJUSA
Silnik VAICO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VAICO
Silnik CORTECO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik PAYEN Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PAYEN
Silnik BGA Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BGA
Silnik CASTROL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CASTROL
Silnik DT SPARE PARTS Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FA1
Silnik GLYCO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HC-CARGO
Silnik LIQUI MOLY Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NPS
Silnik OEM Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) OEM
Silnik RAVENOL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SIDAT Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SIDAT
Silnik TRISCAN Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VALVOLINE
Producent:VAICO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-3256
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-3256
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  10
Dla numeru OE:  068 103 085 E
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Ciężar [kg]:  0,023
Szerokość opakowania [cm]:  4,7
Wysokość opakowania [cm]:  1
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0263
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0263
Jednostka:
szt
Numer artykułu zalecanego dodatku:  V99-0009
Klasa lepkości wg SAE:  0W-40
Rodzaj połączenia:  Kanister
Ciężar [kg]:  19
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  20
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Wysokość [mm]:  385
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Szerokość [mm]:  264
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Długość [mm]:  289
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
1019,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0456
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0456
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Pojemność [litr]:  5
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Długość [mm]:  300
Wysokość [mm]:  230
Szerokość [mm]:  115,0
Ciężar [kg]:  4,492
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  SN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze