Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie)

Silnik ELRING Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AJUSA
Silnik VAICO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VAICO
Silnik CORTECO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik PAYEN Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PAYEN
Silnik BGA Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BGA
Silnik CASTROL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CASTROL
Silnik DT SPARE PARTS Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FA1
Silnik GLYCO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HC-CARGO
Silnik LIQUI MOLY Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NPS
Silnik OEM Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) OEM
Silnik RAVENOL Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SIDAT Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SIDAT
Silnik TRISCAN Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Spyker C8 Aileron 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VALVOLINE
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8550 29029
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 29029
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  85
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  105
Wysokość 1 [mm]:  12
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tuleją montażową
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze