Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie)

Silnik MOTUL Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MOTUL
Silnik LIQUI MOLY Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik REINZ Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) REINZ
Silnik CASTROL Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CASTROL
Silnik BOSCH Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KNECHT
Silnik RAVENOL Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik HENGST FILTER Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik EUROREPAR Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik CONTITECH Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik FEBEST Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FA1
Silnik GATES Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GATES
Silnik KAMOKA Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik ELRING Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ELRING
Silnik CHAMPION Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik HART Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HART
Silnik INA Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) INA
Silnik PAYEN Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ABAKUS
Silnik ACKOJA Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BREMI Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COOPERSFIAAM Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DELPHI
Silnik EUROL Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EUROL
Silnik FLENNOR Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FRAM
Silnik GK Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GK
Silnik GLASER Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HEPU
Silnik KAVO PARTS Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAWE
Silnik MASTER-SPORT Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MITSUBOSHI Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NRF
Silnik NTY Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOG Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SOG
Silnik TRISCAN Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Subaru LEGACY VI (BN, BS) 3.6 i AWD (BNF) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VEMO
Producent:ELRING

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
705.050
dostępny
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
705.050
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  20,3
Średnica zewnętrzna [mm]:  25,5
Grubość [mm]:  2,2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
056.660
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
056.660
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M20x1,5x14
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Alternatywny zestaw naprawczy:  108.030
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
108.030
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
108.030
Jednostka:
szt
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Wymiar gwintu:  M20x1,5x14
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
707.340
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
707.340
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  103
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
167.930
niedostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
167.930
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Grubość [mm]:  0,7
Grubożć zabudowy [mm]:  0,7
Średnica [mm]:  93
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Liczba warstw:  3
Do 100 dni na zwrot
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
167.950
niedostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
167.950
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Grubość [mm]:  0,7
Grubożć zabudowy [mm]:  0,7
Średnica [mm]:  93
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Liczba warstw:  3
Do 100 dni na zwrot
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze