Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Silnik MOTUL Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MOTUL
Silnik CASTROL Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) CASTROL
Silnik FEBI BILSTEIN Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FA1
Silnik RAVENOL Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik MAHLE ORIGINAL Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik PURFLUX Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik HENGST FILTER Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik IPARTS Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) IPARTS
Silnik BOSCH Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) BOSCH
Silnik CORTECO Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) CORTECO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik VAICO Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) VAICO
Silnik MAXGEAR Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik EPS Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) EPS
Silnik MEYLE Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MEYLE
Silnik CALORSTAT BY VERNET Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik FACET Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FACET
Silnik PAYEN Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ACKOJA
Silnik AJUSA Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik COOPERSFIAAM Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) DRIVE +
Silnik ENERGY Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROREPAR Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FRAM
Silnik GLYCO Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik IPSA Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) IPSA
Silnik KAVO PARTS Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MISFAT Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) NPS
Silnik OPTIMA Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) OPTIMA
Silnik PURRO Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SOG
Silnik STONE-JAPAN Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Suzuki SWACE (AMZ_) 1.8 Hybrid Kombi 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) VALVOLINE
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
220122S
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
220122S
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  20,5
Wymiar gwintu:  M 12 x 1,25 x 11,5
Rozmiar klucza:  14
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Rodzaj połączenia:  Opakowanie konturowe
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze